Code center
جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال خواهند شد



RSS

Powered By
loxblog.Com

جذابیت ساعت های هوشمند هر روز بیشتر می شود .اما هنوز نمی توان این ابزار ها را چندان کاربردی و مفید خواند.اجازه بدهید خیلی رک بگویم که به غیر از ساعت هوشمند موتورولا هیچ یک از ساعت های هوشمند را نپسندیدم و ترجیح می دهم به ابزار هایی مثل دست بند های سلامتی نگاهی داشته باشم.

اما جذابیت ساعت هوشمند موتورولا را می توان بیشتر در طراحی گرد و ظاهر کلاسیکش جستجو کرد.با خودم فکر کردم که اگر بنا باشد لوگوی سونی بر روی چنین ساعتی قرار بگیرد،طراحی چنین ساعتی می تواند به چه شکلی باشد.

 

 در این طرح،نوار دور ساعت و دستبند(قابل تعویض) می تواند در رنگ های مختلفی تولید شود.صفحه نمایش از نوع OLED بوده و تمام فریم و قاب پشتی از فلز ساخته می شود.همچنین می توان امکاناتی کاربردی مثل ارتفاع سنج،شتاب سنج،ضربان سنج،فشار سنج و...را برای این ساعت متصور بود.

 

تلفن میان رده ای که در ادامه مشاهده می کنید کمی از سبک همیشگی طراحی سونی فاصله گرفته است. البته همچنان شاهد یک اسمارتفون باریک خواهیم بود.با کم کردن ضخامت دستگاه،ناچاریم به فکر حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز باشیم که این روزها چندان خوشایند اکثر کاربران نیست.

همانطور که می بینید در قسمت های بالا و پایین صفحه نمایش،حاشیه ها به دو قسمت تقسیم شده اند.نوار مشکی رنگی که از سه طرف صفحه نمایش را احاطه کرده از جنس فلز است و تمام گوشی از پلی کربنات ساخته می شود.البته با درک نفرت کاربران از پلاستیک براق،ترجیحا از پلاستیک مات ساخته می شود که زیبایی بیشتری داشته و در دستان شما چسبندگی بیشتری خواهد داشت.دو اسپیکر قدرتمند در بالا و پایین تلفن،به همراه صفحه نمایش 4.7 اینچی HD در کنار باتری 3000 mAh و دوربینی 8 مگاپیکسلی ،تلفنی مناسب برای لذت بردن از فیلم ،موسیقی و بازی را پدید می آورد.

همچنین اسنپدراگون 410 و 1.5 گیگ رم، در کنار اندروید آب نبات چوبی، تمامی آنچه برای انجام سریع و بدون تاخیر برنامه ها و بازی ها احتیاج داریم را فراهم خواهند کرد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: موبایل , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: سونی , مفهومی , اکسپریا , ساعت هوشمند , sony , xperia , concept ,