Code center
جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال خواهند شد



RSS

Powered By
loxblog.Com

قبل از این گفته بودم که تلفن گوگل پیکسل تا چه اندازه برای طرفداران اندروید و گوگل جذابیت داره و همچنان معتقدم که این گوشی رو باید بهترین گوشی سال دونست. علاقه و توجه به گوگل پیکسل توقعات رو هم بالا میبره و انتظار میره گوگل یک بار دیگه یه گوشی تمام عیار رو معرفی کنه.

 

 

در طرح قبلی اونچه که شخصا دوست داشتم و می پسندیدم رو به نمایش گذاشتم و حالا دوباره همون رو طرح رو مجددا مورد باز بینی قرار دادم و با تغییراتی سعی کردم انچه احتمال واقعی بودنش وجود داره رو به نمایش بزارم.

نظر شما در مورد طرح جدید چیه؟ فکر می کنید که ممکنه نسل بعدی گوگل پیکسل شکل و شمایلی تقریبا شبیه به طرح بالا داشته باشه؟



:: موضوعات مرتبط: موبایل , متفرقه , قاب , ,
:: برچسب‌ها: گوگل , پیکسل , مفهومی , کانسپت , اندروید , google , pixel , android , concept , :: ادامه مطلب ...
طرح مفهومی از XPERIA SP1
دو شنبه 14 فروردين 1396 | بابك | ( نظرات )

سونی اخیرا تلفن جدیدی رو معرفی کرده که نشون میده هنوز هم  نیم نگاهی به تلفن های گذشته داره.این گوشی جدید با نام اکسپریا L1 یاد آور یک تلفن مقرون به صرفه و رده پایینه که از سبک طراحی جدید سونی بهره می بره.به نظر شخصی من نتیجه کار یه تلفن زیبا و جذاب از آب در اومده هر چند مشخصات شاید کمی پایین به نظر برسه اما خوب حداقل ها رو برای 2017 داره.

 

 

حالا که تب نوستالوژیک سونی کمی بالا زده بد نیست ما هم یه نگاهی به پشت سر بندازیم و ببینیم در لیست گوشی های جذاب چند سال اخیر سونی دیگه چه تلفن هایی میتونن دوباره خودی نشون بدن و فکر می کنم اکثر طرفداران سونی با من موافق باشن که بعد از Xperia L1 میشه بیشتر از همه انتظار اکسپریا SP1 رو داشت.اکسپریا SP در زمان خودش با توجه به رده قیمتی و طراحی بسیار جذابش مورد توجه خیلی ها قرار گرفت و حالا هم میتونه با تغییراتی دوباره در سال 2017 خودی نشون بده.



:: موضوعات مرتبط: موبایل , متفرقه , قاب , ,
:: برچسب‌ها: سونی , اکسپریا , مفهومی , پرژکتور , تاچ , xperia , sony , concept , sp1 , sp , android , , :: ادامه مطلب ...

هیچ شکی نیست که گوگل با معرفی تلفن های پیکسل و پیکسل XL حسابی سرو صدا کرده.گوشی پیکسل اولین تجربه گوگل برای طراحی و توسعه یک تلفن هوشمند به شکل کاملا مستقله هر چند نمیشه انتظار داشت که این کار به یکباره انجام بشه و همکاری با شرکای سخت افزاری مثل htc برای گام اول کاملا قابل درکه.

 

با این وجود شخصا فکر می کنم گوشی گوگل پیکسل نتنها به راحتی در لیست بهترین گوشی های تولید شده سال قرار میگیره که این پتانسیل رو داره که در نسل های بعد انتخاب اول هر شخص دوست دار سیستم عامل اندروید باشه.این دقیقا همون چیزی بود که اندروید بازها بهش نیاز داشتن.تلفنی ساخته شده توسط خود گوگل که پشتیبانی کاملا این شرکت رو هم داره و از نظر به روز رسانی خیالت رو کاملا راحت می کنه و در عین حال یه تلفنه قدرتمنده که توانایی هاش بسیار جالب توجه که بخش مهمیش برمیگرده به توانایی های گوگل در بخش نرم افزار .



:: موضوعات مرتبط: موبایل , متفرقه , قاب , ,
:: برچسب‌ها: گوگل , google , پیکسل , pixel , مفهومی , concept , پیکسل2 , pixel2 , اندرویدo , :: ادامه مطلب ...

بعد از مدت ها دوباره فرصتی دست داد تا برگردم سر یکی از کارهای مورد علاقم.اونهایی که من رو دنبال کردن میدونن که بیشتر اونچه دوست دارم بهش بپردازم خود طراحیه و نه چیز دیگه. یعنی برام خیلی اهمیتی نداره که پرچمدار بعدی سونی واقعا قراره چه مشخصاتی داشته باشه و بیشتر مایل هستم فکر کنم که میتونه چه شکلی باشه.

 

 

مدت ها بود نیاز به تغییر در طراحی تلفن های سونی احساس می شد.سونی بلاخره این کار رو انجام داد.گوشی اکسپریا XZ از جهاتی طراحی متفاوتی رو ارائه کرده که شباهت هایی به تعدادی از تصاویری که زمان هک شدن سونی پیکچرز لو رفته بود داره.اگرچه کلیت طراحی XZ جذاب و مورد پسنده اما نمیشه اون رو بهترین طراحی ای که قابل انجام بود دونست.بویژه محل قرار گیری فلش و سنسور های فوکوس و RGB واقعا توی ذوق میزنه...



:: موضوعات مرتبط: موبایل , متفرقه , قاب , ,
:: برچسب‌ها: sony , xperia xz , concept , 2017 , سونی , مفهومی , اکسپریا , پریمیوم , premium , :: ادامه مطلب ...

برای خیلی ها جالبه بدونن داخل هر دستگاهی چی میگذره.معمولا وقتی یه گوشی رو جلوی چشم مشتری باز می کنم شاهد نگاه کنجکاو و بعضا شگفت زده ملت هستم که سرک می کشن تا ببینن توی دستگاه چه خبره .اما شاید تا به امروز برای کمتر کسی سوال شده باشه که داخل یک صفحه نمایش LCD چی میگذره.اگه دوست دارید کمی درباره صفحه نمایش موبایلتون بدونید با من همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: موبایل , آموزش , قاب , ,
:: برچسب‌ها: کالبد شکافی , ال سی دی , lcd , تعمیرات موبایل , oled , صفحه نمایش , :: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد